Жд vs море

Жд vs море

  • Sorry, this entry is only available in Рус.

    По данным Dynamar, объем перевозок контейнеров по железной дороге между Дальним Востоком и Европой составил в 2016 году около 40 тыс. TEU. Это на 10 тыс. больше по сравнению с 2015 годом. Ожидаемый объем к 2020 году – 100 тыс. TEU, что эквивалентно шести судам вместимостью по 15,5 тыс. TEU каждое.

    Другими словами, маловероятно, что железная дорога оттянет основной объем груза, перевозимый морскими судами между Китаем и Европой, однако сбрасывать ее со счетов тоже не стоит.


  • Leave a Reply

    Related content
    18.11.2017
    All throughput statistics for all ports and all operators now on your monitor, any time and any aspect
    14.12.2017
    RZD Logistics is going to offer shippers in Russia and Viet Nam a rail […]
    27.12.2017
    NUTEP has received two reach stackers, ZHRS1006 for handling empties and ZHRS45 and for […]
    26.12.2017
    TransContainer is testing a new scheme for container transportation
    06.02.2017
    Chinese goods are as a rule cheap, which leaves room for doubts, often not without reasons, that the customs value declared is valid. Often the materials of which the goods in question were produced cost more than the goods.
  • Login
  • No Fields Found.